onsdag 29 april 2009

Värsta "pyntare"

Lova säga till om det söks "värsta pyntare" någonstans i Sverige! Det är ett jobb som jag vill ha ;)Vad kul det är att pynta!!! Skåpet innehåller kanske inte så användbara saker, men är så vackert att titta på - och gör mig glad. Så nu sitter jag framför skåpet alla dagar och bara är så kär, mitt livsverk :) Min man tittade lite på mig när han såg skåpet - han tyckte att det var fint men bara "visnings-saker" framme...äsch, han fattar ju inget :) Men snäll som låter mig göra som jag vill här hemma! Vi har gjort det klart för oss, han tar hand om elektroniken och jag pyntet. Känner igen detta?

Kram kram från Lotta -pyntnings-expert (idag lite självgod :) )

13 kommentarer:

  1. Jag vill också jobba som pyntare & fixare, ska vi slå oss ihop kanske*hihi*?
    Vilket underbart & fint pyntat skåp du har.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta!
    Du är en riktig proffspyntare!!
    Så fina saker du har där i skåpet,ser många "jag vill ha" grejer:)

    Känner igen uppdelningen du o din man har, samma gäller hemma hos oss;)

    Halein Jenny

    SvaraRadera
  3. Skåpet och innehållet blev jätte bra. Du är duktig! Själv har jag ett litet hus och inte plats med en massa fina skåp *snyft*...

    Ha det gott!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej Lotta!

    Ditt skåp är helt underbart och du har pyntat det sååååå fint! Och karlar, de fattar ju ingenting, hihi.

    Såg precis ditt deppiga mail, jag svarar dig imorgon, kanske kan jag komma på någon mer butik så du blir lite gladare, hihi.

    Kramar Marie

    SvaraRadera
  5. jajamen, den uppgiftsfördelningen har vi också här hemma :)
    kram
    ingela

    SvaraRadera
  6. Vad fint du fick till det i skåpet. Det ser romantiskt ut. Jag skulle också vilja jobba mer med inredning, men det får nog vara en hobby så länge...
    Ha en skön helg!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Hej Lotta,

    Jättefina och härliga bilder du har här.
    Kommer gärna tillbaka :)

    Trevlig valbrog!

    SvaraRadera
  8. Jag tor det=)) Det verkar väldigt sömnigt=)
    Vilket skåp!!!!!! Såååå fint. Det ska bli så roligt att träffas. Det börjar närma sig...
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  9. jätte fint skåp förstår att du vill titta på det ha det bra kram jessica

    SvaraRadera
  10. Hej Pynt Lotta!
    Jag tycker du är jätteduktig!
    Ha en skön helg!
    Kramar C

    SvaraRadera
  11. Hej Lotta!

    Har inte fått iväg något mail än då en av flickorna har blivit sjuk (feber och ont i örat). Lovar dock att det kommer så fort hon har blivit frisk igen och jag får lite tid över.

    Ha en trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  12. Et helt NYDELIG skap dette også.. Så mange flott møbler du har... OG det ble veldig fint med pynten du hadde inni.. Likte det rosa til det blå.. Ha en god dag!!

    SvaraRadera
  13. Guuud vilket fint skåp!! var hittar man sådana?? :D
    Och pyntet var såklart också fint!! :) Härliga färger.

    Ha de bra! Nu ska jag kika vidare hos din blogg!
    /Johanna

    SvaraRadera