söndag 28 juni 2009

Loppisfynd...


Vilken sommarvärme! Helt underbart! Det är ju synd att jag har blivit både natt- och dagtorr...annars skulle jag nog gå alla dagar och ha bara blöja på mig *fniss*
Vi har hunnit igen som vanligt hur mycket som helst under helgen, jätte härliga dagar har vi haft.
I dag gjorde vi en snabb-loppis-visit...och hittade b.la. en strykbräda (som kommer få en make-over) och en gammal tennisracket. Där ser ni, man hittar visst alltid något att ta med sig hem!


Önskar er alla en trevlig kommande vecka!

Kram Lotta -blivande tennis-proffs_

4 kommentarer:

  1. Moi Lotta!
    Vilka fina loppisfynd!!
    Hihi, jag är lite "arbetsskadad", var tvungen att kika på vilken blöja din son har på sig! Ser att han har det "rätta" märket Libero*fniss* (både jag o sambon jobbar på företaget som gör dessa blöjor!)Bra val, Pampers gillar vi inte;)

    Måste fråga dig var du köpt den där lampfoten man ser på bilden? Jag har en likadan skärm men har inte lyckats hitta nån bra fot som passar till.

    Ha en skön kommande vecka,
    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  2. Ja visst gör man, vilka fina fynd, strykbrädan var ju jättesöt!

    kram Mia

    SvaraRadera
  3. bra att grabben lär sig att stryka i unga år :)
    kram
    ingela

    SvaraRadera