torsdag 18 juni 2009

Plättar och rabarbersaft

Tro eller ej men jag har fått beställningar!!!! Så kul! Har frått även frågor om jag kan texta barnens namn, och svaret är- såklart, jag kan visst allt =)

Jag älskar plättar, skulle nog kunna äta de varje dag! Det är därför jag gjorde en tavla till mig själv - då slipper jag höfta varje gång när jag börjar steka plättar...
Igår hade vi besök av goa Marie-Anne som har nätbutiken Casual Living. Aldrig hade jag gissat att jag fann nya vänner genon att börja blogga! Så himla trevligt! Gullig husmor som hon är hade hon kokat rabarbersaft och även jag fick en världens finaste flaska -det är lyx att dricka hemmakoktsaft och äta plättar!!!


Önskar er alla trevlig midsommar! Själv ska jag göra premiär på jobbet och jobba midsommarnatten och ta hand om söta små prickiga barn =) Ni som inte vet så jobbar jag som barnsjuksköterska....


Många kramar, Lotta




4 kommentarer:

  1. Heippa!
    Kiva löytää uusia ystäviä ja vielä tavata heitä OIKEASTI :) On tämä blogimaailma ihmeellinen paikka!

    Tiedän miten kurjaa se on sanoa heipat suomenvieraille :( Mutta ajattelen, kuten sinä, että se on se hinta minkä joutuu maksamaan elämästä täällä vieraalla maalla ja siitä, että saa olla maailman ihanimman miehen kanssa. Mun miestä kun ei Suomeen saa muuttamaan..

    Tosi kivoja noi sinun kyltit! Ei ihme että menee kaupaksi :D

    Kivaa Jussia sulle sinne töihin :)Toivottavasti on rauhallista.. Kramis //Mia

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta!
    Vilken lyxig present att få hemmagjord rabarbersaft!!

    Jag håller med dig att Leila borde sätta fart med amningen så hon kan producera fler tidningar, de var så snygga och inspirerande!

    På tal om snygga, fina skyltar!

    Trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  3. Hej Lotta!
    Vad kul att dina skyltar säljer, de är ju så fina:)

    Vad spännande med besök av Marie-Anne, hon har en helt underbar nätbutik ju!

    Ha en jättebra midsommar på jobbet,

    Halein Jenny

    SvaraRadera
  4. mukavaa juhannusta, lotta!
    minua harmittaa todellakin, etten ole löytänyt leilan lehteä täältä lahden toiselta puolelta :(
    kram
    ingela

    SvaraRadera