lördag 8 augusti 2009

Nu har jag rosa saks =)



Att man kan bli så glad för att få något som längtat så - är jag aningen materiell eller ....japp!
Skit i Fiskars, de kunde inte hjälpa mig att trolla fram ett par söta saks. Det var min goda älsklingsvän i Finland som cyklade 40 mil "bara" för att hitta saks till mig! Tack du sötaste Matleena!!!! På köpet fick jag även rosa nagelsaks....hahaa jag är LYCKLIG =)
Ikväll ska jag ut till tjejmiddag....hoppas ni har det bra alla söta tjejer!
Kram Lotta

3 kommentarer:

  1. Hej Lotta, ja den var söt=)
    Ha det så kul på middagen!
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta!
    Ihanat sakset:)

    Vilken fin kanna du har dina redskap i oxå!

    Hoppas ni får en mysig tjejmiddag,

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej min första titt hos dig jag kommer tillbaka! Din blogg är sååå fin och läcker! Kram från Maria

    SvaraRadera