måndag 14 september 2009

Hej !
Nu kommer några hallbilder från barnens hörna. Nils skinjacka och Frejs dagisväska hänger framme.


Skorna är alltid stoppade i en hink - jag tycker att det är så bra då slipper jag damsuga en gång i kvarten - all sand samlas där =) Den här gamla hinken hittade jag i somras från en loppis,riktig gammal fin sak.


Den här veckan firar jag och min man 10-års dag....vi ska sova på en hotell en natt på lördag och ha det mysigt. Har ni några förslag vad jag kan ge som present till honom? Jag har redan gett mina bästa år och två friska barn *fniss* så något annat kan ni väl föreslå???


Hörs och störs, kram Lotta

5 kommentarer:

  1. Haha, vi har också varit tillsammans i 10 år i november. Härligt! Det är alltid lite knepigt med presenter till killar. Vad har han för intressen? Du kanske kan ge honom konsertbiljetter eller någon annan trevlig upplevelse. Jag har sett att det finns spökmiddag för två med spökrundvandring i gamla stan som avslutas med en spökmiddag. Det tycker jag skulle vara jätte kul! Men jag tycker sådant är roligt, tycker man det är fånigt är det inte en särskilt bra idé, haha.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Grattis i förskot till era 10 år!!!♥
    Så fint ni har..en sådan mini fjällräven har min grabb med..så söta:)

    kramis & ha en ny skön vecka!
    Millan ♥

    SvaraRadera
  3. Onnea!

    Kiitos vierailustasi ja vastauksesta! Katselin jo netistä, mutta löysin vain lasia, pitänee käydä paikan päällä!

    SvaraRadera
  4. Det er et fint børnehjørne i hallen, og det er super smart med en spand til de små sko. :-)
    Tillykke med jeres 10 års dag. Jeg håber i vil hygge jer en masse, masse! :-)
    Hilsener fra Charlotte i DK.

    SvaraRadera
  5. Hej,

    Hittade till din fina blogg och tyckte det var en så smart idé att ha barnens skor i en fin hink! Just nu skulle det inte funka hemma hos oss för dottern skulle hitta dem och ändå dra runt dem hemma i lägenheten ... men om ett tag så!

    Kram Frida

    SvaraRadera