fredag 23 oktober 2009

Honning og Flora








Hej på er!

Hahaa, ok, då verkar det att fungera med kommentarer =) Jag hade kanske fel.

Idag måste jag bara visa några alldeles underbara bilder på möbler som hur lätt som helst skulle flytta hem til mig från butiken Honning og Flora. Titta gärna på deras hemsida, man kan kika på massa underbara inspirations-julbilder...så fina är de att man blir alldeles till sig!

Nu ska jag snart åka till jobbet och jobba jobba hela helgen. Jag försöker att intala mig hur KUL det ska bli - NOT =)

Kram Kram, Lotta

2 kommentarer:

  1. nydelige møbler!
    de kan godt flytte inn til meg... må bare kjøpe meg et større hus først...

    ønsker deg en super helg
    klem Beate

    SvaraRadera
  2. Hehe ja om platsen hade funnits här skulle dom gärna fått flytta hit med. hehe känner igen de där ska jobba hela helgen med "ska bli skoj, ska bli skoj, ska bli skoj" nepp hjälper inte att säga de många gånger.

    kramizzar

    SvaraRadera