onsdag 4 november 2009

Idetorka!!!



Idetorka, ojoj...heeelt torrt här =) Vet fasigen inte vad jag ska skriva eller fota någon mera. Har ju snart visat hela hemmet. Antingen får jag sluta blogga eller ni får hjälpa mig vad jag ska skriva ...
Idag har jag varit på Ikea med min vän, otippat eller inte men jag hittarde fiiin service därifrån. Den ska jag smuggla hem så småningom!
Ha det så gott allihopa!
Kram från självaste idetorkbollen Lotta


P.S. Kan i alla fall säga att vårat hem ska någon gång i framtiden visas i tidningen Tove. vad tycker ni om den tidningen ? - har aldrig läst den själv....hejdå igen

3 kommentarer:

  1. Ei kai tilanne niin paha voi olla? Aloitat vaan uuden kierroksen, sillä teillä on niin kaunista, että kyllä kelpaa kotianne esitellä!

    SvaraRadera
  2. Ide´torka har vi alla ibland :)
    Sen rätt som det är kommer nåt nytt upp igen. Tycker inte du ska sluta blogga!!

    Fota lite i naturen. Vardagssaker.
    Leta bilder på nätet på fina saker. Recept.

    Sen kommer inspirationen ska du se :)

    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  3. Sötasaker du visar!

    Jag tycker inte man blir mätt på dina fina bilder!

    Tove? Finns den fortfarande? Jag köpte något nummer i början som var ok, sen har det inte blivit av. Favvisen är ju Lantliv!

    KRam Anna

    SvaraRadera