måndag 14 december 2009

Tiden...vart tar den vägen? Nu känns det så att familjen, jobbet och förberedelser inför julen tar en hel del av min tid....inspirationen eller tiden räcker inte till med bloggandet. Nu när det är vinter och mörkt måste man hinna fota innan eftermiddag och mörkret, och där är mitt problem....jag hinner inte.
I helgen var jag på min svägerskans 30-års kalas, ojoj vad roligt vi hade!
Nu är barnen sjuka och det fullt upp under dagarna, att räcka till två sjuka barn känns som omöjligt.
Jag ska inte sluta att blogga men just nu kommer inte mina inlägg så värst ofta bara. Det känns att jag har inget att skriva längre och kommer inte på något nytt och spännande. Men hoppas att inspirationen kommer snart tillbaka.

TACK snälla för era fina ord ang. kort på mig och Nils !!!!

Önskar er alla en ljuvlig vecka

Kram Lotta

3 kommentarer:

  1. Blogga ska man göra i sin egen takt. Jag kommer ta jullov. Din blogg är lovely
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta! Ihana nurkkaus. Sulla on aina niin kauniita kuvia. Mäkin bloggaan nykyään harvemmin...Pikaista paranemista ja ihanaa joulunaikaa!

    SvaraRadera
  3. förstår fullkommligt kan inte säga att de blir speciellt många inlägg av mig heller. Kramizzar Bollan

    SvaraRadera