fredag 1 januari 2010

Gott Nytt År !

Hej på er och Gott Nytt År!!!!!

Hoppas ni mår bra idag =) och hade toppen kväll igår. Jag mår prima, tråkig människa = har jobbat igår kvää och imorse så tro eller ej men jag somnade redan kl 22 igår...Men det blir flera nyårsfest får man hoppas =)

Nu är julen slut, nyår firat och jag känner för att plocka bort juldukar och tomtar...tack och hejdå, ses nästa år. Granen barrar som bara den...det åker ut ikväll. Man kan ju ha annat mysigt framme, änglar och annat pynt t.ex.

Jag har dragit fram en vinnare på min tävling, den lyckliga blev Lina S utan blog, grattis grattis!!! Maila din adress till mig så skickar jag vinsten till dig!!!! Tack alla som deltog i min tävling,länkade och har lämnat så fina kommentarer. Jag är blogvärldens sämsta människa att lämna kommentarer, förlåt. jag läser flera bloggar och får så mycket inspiration av er....men är dåligdålig att lämna kommentarer tillbaka.


Nu ska jag börja baka, imorgon har vi en treåring här i huset och det blir kalas...efter all jul-ätande så känner jag mig som en gris, nästa vecka blir det vanliga livet igen. Träning och sundare matvanor.

Kram kram / Lotta

5 kommentarer:

  1. Hej! Tittar in för att önska ett gott nytt år.

    Du är varmt välkommen att besöka min nya blogg. Jag har startat upp på nytt med nytt namn. Innan hade jag bloggen "Livet i Gläntan". Välkommen, kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Etukäteisonnittelut kolmivuotiaalle ja hänen äidilleen!

    SvaraRadera
  3. Finfina bilder! Mysigt med kalas men jag känner också det där med lite för mycket ätande nu i jul och nyår ;-)

    Gott nytt år!

    kram Mia

    SvaraRadera
  4. Hallois!

    ja, det er deilig å rydde bort jula. ryddet bort på onsdag jeg, da var det nesten ikke en stikke igjen på treet...

    ønsker deg alt godt i det nye året!

    ha en fin bursdagsfeiring i morgen
    klem Beate

    SvaraRadera
  5. Härlig blogg du har!!

    Här hemma har julen också sakta men säkert börjat att åka ut.

    Ska också börja tränna nån annan dag;)

    Ha det gott/C

    SvaraRadera