tisdag 9 mars 2010


God morgon kära tjejer !
Solen skiner, underbart! Man blir så glad och glömmer bort att barnen vaknade en gång i kvarten hela natten. En kopp kaffe,kall dusch och dagen får börja!
I helgen svängde jag förbi butiken Julias vita drömmar, hon hade gjort så fint i hennes gårdsbutik, härliga vårfärger och mycket "vill-ha" saker. jJag köpte bland annat den här trådkorgen från House Doctor, finfin!
Tack snälla för era söta ord angående vårat allrum, kul att ni också tyckte om det !
Ha det gott i solen !
Kram Lotta

4 kommentarer:

  1. så fint!
    den kurven er kjempetøff. den er herved satt på ønskelisten min...

    ønsker deg en fin dag
    klem beate

    SvaraRadera
  2. Nu blir jag lite avis. Bor du nära Julias butik. Skulle så gärna vilja besöka den, men har ju lite långt:(.
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Du har verkligen en sån vacker, inspirerande blogg, jag besöker den så ofta jag får tid....
    Nu har jag gett dig en award som finns att hämta på min blogg! :)
    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Lyckans dig som bor nära Julias butik. Själv får jag "nöja" mig med att nätkolla. Men det är inte så illa heller =)
    Vad fint det var med tyget i korgen!

    Kram Linda

    SvaraRadera