onsdag 30 mars 2011

Knappaskar

Hallå! Tänkt om man kunde bara känna efter en dag, eller en vecka. Jag skulle ligga stilla i sängen och läsa en bok,sova och bara vara. Ibland är man bara för mycket PMS =) Och idag är jag det...men imorgon, då tänker jag vara glad för då ni, då fyller jag år. 34 blir det, det känns som en bra ålder. Det enda nackdelen är att sen ett halv år tillbaka behöver jag inte visa legitimation på systemet längre...fan också =) Jag måste se riktigt gammal ut nuförtiden...
Men riktigt gamla knappaskar har fyndat...fina är de. Vissa köper Kosta Boda och tycker att det är fint, men Lotta köper knappaskar hon =)


Hipp hej

Lotta

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Superfina knappaskar du fyndat! Grattis i förskott, 34 är ingen ålder;))

    Ha det gott!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Grattis i förskott!!
    Ha en skön kväll och en kanondag imorgon på din dag :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vad spännande med lite målningsprojekt...
    Vi har målat med Ottossons linoljefärg och det vita färgen heter Titan-zink. En jättebra färg, som jag är mycket nöjd med!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Underbara ljuvliga knappaskar. suprehärliga;)

    Önskar dig en ljuvlig dag

    SvaraRadera