söndag 22 maj 2011

Dejliga Danmark

Hemma igen! Helt fantastiskt roligt jag har haft, bästa sällskapet och många fina fynd! Jag köpte bara möbler, inte så mycket små saker. Ledreborgs mässa tänker jag inte gå någon mer gång, det har sett sina bästa dagar känns det som. Samma gäller med många av mina favorit butiker, fint men otroligt dyrt. Vi hittade massa andra guldkorn där man kunde göra fynd, håller på redan att planera nästa resa till hösten!

Ni ser en pytteliten del av mina inköp, och inte minst golvet i vardagsrummet som jag har lutat och vitsåpat...visst blev det fint! Rummet blev så mycket ljusare, hoppas det fungerar med två små pojkar...kommer känna mig som piga-Lina när jag skurar det =)


Nu ska jag njuta av min fin familj, har längtat mina killar så mycket när jag var borta.


Tack Frida och Majsan för en underbar helg!!!!


Kram på er Lotta





4 kommentarer:

  1. Hej, Danmark är alltid toppen och vilka fina fynd du har gjort, bordet är jättefint./Christina

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Underbara fynd! Bordet är alldeles ljuvligt;))

    Ha det så fint!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Heips,

    Joo Danmark on kyllä ihan paras =)! Hihkasehan joskus jos on matkaseurasta puutetta - täältä löytyy yks vapaehtoinen ;)

    Ihanan näköinen lattia, just oikea sävy! Sun täytyy sitte kertoa kuis se kestää kulutusta!

    Ja ihana pöytä!!

    Mukavaa tiistaita!

    Halein Ansku

    SvaraRadera
  4. Kan tänka mig att de tar betalt för allt, tyvärr. Bordet var helt underbart!! Men antar att det inte var så billigt!

    Vill med åka till Danmark snart, va några år sedan sist!

    Kram Petra

    SvaraRadera