tisdag 29 maj 2012


 Mitt nya sängbord som jag köpte från Ledreborgs  livsstilsmässa. Överkast och kudde från Soul of Himla. Har ni varit förresten i Himlas butik i Uppsala,stort,fint och bra priser!
Hej på er, det här mitt käraste rum just nu = sovrum,eller alla rum som man kan vila och ta det lugnt. För det är det jag skulle allra helst vilja göra, men en hel del ska hinnas innan bebisen kommer och det orsakar bara onödigt stress...bara fem veckor kvar till beräknad förlossningsdatum och hjälp det känns att jag hinner inte med...orken är rätt dagsberoende faktiskt och det är bara acceptera.
Här hemma händer det saker,min man står på ställningen och skrapar framsidan efter jobbat och alla helger, han boar väl in sig på sitt manliga sätt =) Vi vill ju hinna få framsidan klart innan juli. Jag vägrar att stå och skrapa eller måla i år...håller mig mest i marknivån och försöker ta hand om våra stackars fönstrar...

Ha en bra dag,
kram Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar