söndag 5 april 2009

Fyndarinstinkt

Igår åkte jag som sagt på en mini antik-runda. När jag väl hade parkerat bilen så tog fyndarinstinkten nästan över modersinstinkten! Med det menar jag att jag hade lust att lämna bilen mitt i vägen och springa in i affären och lämna barnen i bilen. Kan lugna er att gjorde inte så, fick sansa mig och uppföra mig som folk ;).
Denna stol blev min, härligt sliten,söt och fin!

Andra stolar är vita franska köksstolar - och nu ser ni mitt köksbord också.


Jag lovade att visa vad vi håller på med...vi har målat sovrummet svart! Men mer kommer, det är nästan klart. Ni får se hur slutresultatet ser ut nästa vecka. Jag kan lova att det är inte svart!
Nu ska vi till barnkalas, hoppas att jag får också vara med på fiskdammen!
KRAM, LOTTA

9 kommentarer:

  1. Var roligt att ha hittat hit! Vilken trevlig och inpirerande blogg!!!!! Här trivdes jag bra...
    Mycket fint köksmöblemang!!!
    Jag tycker också att loppisrundor är bland de mest spännande som finns.........
    Ha en skön söndag; jag återkommer.

    SvaraRadera
  2. Ska bli spännande att se sovrummet , när det blir klart ! Stolen är verkligen charmig och fin , vilket fynd !! Kramar Susanne / den gamla skolan

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Underbar stol. Och vilken bra idé att blanda olika stolar runt ett vitt bord.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Ska bli så kul å se sovrummet! Nyfiken!!
    Himla fins stol, passade ju perfekt ihop med dina andra snygga grejor!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  5. Jättefin stol, passar fint in vid ditt matbord!
    Kul att få se sovrummet sedan.

    Jag ska gå och måla min tallrikshylla nu... :-)

    Ha så roligt på kalaset! :-)
    /Helena

    SvaraRadera
  6. Underbart matbord och stolar du har! Söt ny stol!

    kram

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Det er en fantasisk fin stol du har købt. Nydelig farve den har og stiligt med det slidte look.
    Spændende med sort væg på soverummet. Jeg glæder mig til at se mere. :-)
    Charlotte i DK

    www.herhosmig.blogspot.com

    SvaraRadera
  8. hej!
    Kul med projekt!
    Men visst blir det rörigt överallt då känns det som!
    Just nu hinner inte jag med vårt hem överhuvudtaget...känns smått jobbigt, men inte mycket att göra något åt!

    Kram mariette

    SvaraRadera
  9. Hej Lotta!
    Hihi, fnissade lite när jag läste ditt inlägg, kan se dig framför mig med nått vilt i blicken på jakt efter fynd:)
    Stolen är jättefin, förstår att du är nöjd!

    Nu blev jag jättenyfiken på hur ert sovrum kommer att se ut färdigt!

    Ha en bra kommande vecka,
    Halein Jenny

    SvaraRadera