lördag 4 april 2009

Jag ska rymma hemifrån!

Det konstiga med renoveringen är att man håller på att göra ordning i ett rum men lyckas på något konstigt sätt att få hela hemmet att se ut som en svinstia. Är vi ensamma med detta? Snart är vi kandidater till programmet Rent hus,så illa är det :)
Imorgon ska jag visa vad vi håller på med! Nu ska jag ta barnen med mig och rymma bort från oröran. Vi ska åka och göra en antik-runda -hoppas på massa fynd!!!!
Jag har äntligen tagit bort julkransen... det är visst påsk snart ;)
Hejs vejs,Lotta

8 kommentarer:

  1. hahaha Javisst är det så det brukar bli även hemma hos oss. Tur att man är bra på att tänka på hur bra det kommer att bli sedan... :-)

    Spännande att se vad du kommer hem med för fynd!

    Sjäv så ska jag ta på mej gummistövlarna och gå ut med barnvagnen i snö-ler-geggan!
    Kram
    /Helena

    SvaraRadera
  2. He,he...vi er nok flere som kjenner oss igjen i det du skriver....Gleder meg til å se hva du har funnet på loppis:O)klem fra Maliva

    SvaraRadera
  3. Moi Lotta!
    Känner igen mig, precis så är det hos oss oxå!
    Vad kul med en antikrunda:)

    Hoppas ni hittar nått fint,
    kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Vad kul med en antikrunda - man skulle kunan teleportera sig runt i landet - jag skulle vara övert allt på alla mysiga loppisar och antikaffärer.

    Hoppas du gör en massa fina fynd!

    Kika in till mig - jag har en tävling på gång.

    Kram Maud

    SvaraRadera
  5. Nej fy - jag känner igen mig helt och hållet! Det är som om man bara släpper på allting för att man blir lite upptagen på ett ställe...

    Trevlig kväll önskar jag!

    Anna Skata

    SvaraRadera
  6. *skratt* Jo, så är det verkligen hos oss också =)
    Ha en trevlig kväll! Kram

    SvaraRadera
  7. Känner igen mig totalt!
    Tyvärr lika med städning,börjar man i ett hörn så upptäcker man lite till och lite till som behöver städas!!
    Ha en skön söndag!
    Kramar C

    SvaraRadera
  8. Så kan det vara här också och då är vi bara två:)!! Vilken fin krans på dörren! Ha så skoj på antikrundan!!

    kram Johanna

    SvaraRadera