tisdag 10 november 2009

Mitt arbetsbord...


Man måste väl visa något som man är nöjd också. För det är jag i allafall när det gäller mitt skrivbord. Så tjejigt =) Det var faktiskt riktigt skönt att få läsa att det finns andra också som drabbas av "aldrig-nöjd-syndrom" , huh!!! Jag som trodde att jag var ensam med dessa känslor!
Imorgon, då hände det något spännande hemma hos oss!!! Johanna Flyckt och Mari Eriksson kommer hit för att göra reportage, inte från mitt arbetsbord utan min mans... fast jag tycker mitt är finast *NÖJD =) *


Nu är det bara börja städa inför imorgon dagen...

Kram Lotta

6 kommentarer:

  1. for en nydelig arbeidsplass du har! digger det lille skapet!

    klem Beate

    SvaraRadera
  2. Åh så fint! Jag har ett liknande som jag håller på att måla vitt :) Trevlig kväll och tack för en underbar blogg// P

    SvaraRadera
  3. Hej Lotta!
    Åh vilket fint skrivbord du har! Jag har oxå ett jag är väldigt nöjd med:)

    Här har du en till som drabbats av aldrig-nöjd syndromet..skönt att det finns fler som jag!

    Vad kul att Mari o Johanna kommer hem till er igen!

    Halein Jenny

    SvaraRadera
  4. Vi blir nog en lång kö av "jag blir aldrig nöjdare"!!!
    Sån är jag också, klockrent!

    Ska de bara ta bilder från arbetsrummet?

    Ert hem skulle väl komma ut i Tove eller är jag ute ochh cyklar nu?!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  5. Hej tjolahopp;)
    Jätte mysigt skrivbords o arbetsplats!! Det är något som jag saknar..ockuperar hela köket hemma här emellanåt!
    Go kväll!! Millan♥

    SvaraRadera
  6. Jaha va de till dig hon skulle, kollade precis in på hennes blogg. tja några bilder hoppas jag att dom tar på ditt skrivbord med de e ju så sött.

    kramizzar

    SvaraRadera