fredag 4 december 2009



Hej och hoj....


Tänkte bara önska er alla en trevlig helg!

Har ni börjat med julklapps-planering eller kanske till och med köpt något ? Någon som har bra tips vad man kan köpa till en nyss bliven ett-åring och blivande tre-åring.....Jag tycker de HAR redan så mkt saker och kan inte komma på något bra. Det enda de behöver är nya kläder....jippii, vad mina barn kommer att bli glada på julafton =) Min man har jag redan fixat en kanon julklapp...visst blir man nöjd när man hittar på något BRA!!!!

Om någon är intresserad av att veta vad jag ska göra i helgen så är det JOBBA som gäller...

Kram kram Lotta

3 kommentarer:

  1. Hei hei!For en lekker blogg!!! Kjempefin! Her må jeg følge med videre;) Jeg har ak begynt å handle inn julegaver. Men har eksamen hele neste uke, så må drive med det...

    Hvis du går inn på:

    http://www.sprell.no/index.asp

    en norsk nettside hvor man får kjøpt masse fine leker. Der er det delt inn i alderstrinn slik at man kan kjøpe/få kjøpetips etter alder;) Kanskje får du noen ideèr?
    Ellers liker min 2,5 åring veldig godt "Drømmehagen"(vet ikke hva det heter på svensk)Eller hva med noe maileg saker?

    Ønsker deg en fin helg!
    Klem fra
    Lotta:)

    SvaraRadera
  2. En så fin och prickig blogg du skapar! Trevlig advent både på jobbet och hemma.
    Tingeling Sussi

    SvaraRadera
  3. Visst är det svårt att hitta bra julklappar till barnen. Som du säger; de har ju redan så mycket. Min treåring får nog något spel, det är ju något man gör tillsammans. Men lillkillen som är gladast över omslagspappret får nog nöja sig med kläder, tyvärr...

    Cathrin

    SvaraRadera