torsdag 15 april 2010

Vintage stories

Hej på er !
I går när jag egentligen skulle handla lite vårkläder till barnen..."hamnade" jag till Kapp Ahl, inte direkt min favorit butik, men guuud vad de har igen en fin Vintage Stories-kollektion. Hade jag en liten tjej så hade jag nog köpt alla deras kläder. Jag köpte lite kläder till mig själv....engångs skull.

en klänning blev det!

...och en söt förkläde













Och en till förkläde =) jag kanske är helt ute och cyklar,men jag tänker använda de utanför hemmet också....så söta var de!




En skön dag önskar jag till er alla!
Kram Lotta



4 kommentarer:

  1. *smelt* så nydelig!!!

    ønsker deg en fiiiiiiiiiin dag lotta

    klem beate

    SvaraRadera
  2. Åh... jag ska ju till stan i eftermiddag och shoppa... kanske ska ta och slinka in på Kappahl jag också. Förklädet var superfint!

    SvaraRadera
  3. Jag har också blivit så förtjust i deras kollektion. Har köpt mig en scarf och söta pyjamaser till tjejerna.
    Alla dina inköp var fint...vill ha!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Såå söta prickar på ; )
    Som gjort för dig..

    Ha en go helg!

    Kram Mia

    SvaraRadera