fredag 26 november 2010

Badrumsskåp

Hej alla söta!

Fullt upp, men på ett mycket trevligt sätt. Det är KUL att fixa här hemma trots det går inte riktigt supersnabbt fram. Jag pendlar till Stockholm och kör 14 mil varje dag,kliver upp 05 och efter jobbet, när vi fått barnen till sängs vi slipar och målar...kanska kul sätt att umgås. Vi värmer lite glögg och när klockar är 22.30 ser vi ut som spöke båda två efter all slipdam i håret och tröttheten =) Jag visar lite bilder snart...
Men idag ska jag visa en bild på den finaste plåtskåpen någonsin, kommer från Ungern...I framtiden ska det vara i vårt badrum som ska byggas på andra plans kök. Men det dröjer innan det blir klart,har ett antal projekt innan det =) Jag hittade den i en butik i Sickla som heter Two Shabby chicks, en fin butik och rekommenderas att besöka!!!! Planerna med badrummet är att inreda med gamla "möbler" då jag tycker att man får mer personlig stil på detta sättet, tycker inte riktigt att toppenmoderna badrumsskåp passar i direkt i vårt hus.

Önskar er alla en trevlig första advent och tack att ni besöker min blogg trots jag inte lägger nya inlägg så flitigt.




Kram Lotta

5 kommentarer:

  1. Det kommer bli ett fint ert hus......

    jag ska aldrig mer klaga när min fru bara vill tapetsera om några rum......


    http://madonnaliljan21.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Coola lite annorlunda men coola! de kommer säkert bli så fint när de e klart.

    kramizzar

    SvaraRadera
  3. Oj, vad ni jobbar! Förstår att du inte hinner skriva , men tittar in med jämna mellanrum ändå, ser fram emot att följa ert projekt!

    SvaraRadera
  4. Åh, vilket fint skåp! Kommer bli superfint!

    Visst är det ett trevligt sätt att "ses" Men jag har inte ens i närheten så långt till jobbet som du, och inga egna barn så jag ska inte klaga på våra renoveringsträffar!
    Må så gott!

    SvaraRadera
  5. Jag vill önska er en riktig härlig jul! Tack för senast och jag hoppas att vi träffas snart igen.

    Allt gott!

    Mari

    SvaraRadera