lördag 11 augusti 2012

Mitt kök


Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta...förra året lånade Allt i hemmet vårt kök och stylade det till två olika stilar och det visades  deras tidning i höstas.  Nu senaste nummer har de använt bild på vårt kök igen...Kul men före bilden är inte mitt  kök...och dessutom har jag skapat mitt kök alldeles själv...visserligen är stylingen deras men köket är mitt och planeringen och inköpen har jag gjort.

Imorgon är våran balkong klar och det firas med afternoon tea i ...bilder kommer snart!

Ha en fin dag, kram Lotta

7 kommentarer:

  1. Nej meeen vad snikigt!! Och ingen sanning alls ju! Ja du ser, nästan alltid när det står något i tidningen som man själv vet något om så är det en massa osanningar. Trist!!

    Ser fram emot balkongbilder!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Höh, mitä huijausta! Ei kiva!!!! Itseasiassa törkeää toimintaa lehdeltä..

    Innolla odotan parvekekuvia!

    Halein Ansku

    SvaraRadera
  3. Öh hur tänkte dom där? Vad fult gjort!
    Vilket jobb ni gör hemma! Båda två! kram!

    SvaraRadera
  4. Jaa just ja du bor ju också åt "det hållet" det vet jag ju egentligen genom Julia :). Skulle vara jättetrevligt att ses sen när vi flyttar "ner".

    Kram, Anette

    SvaraRadera
  5. Så knepigt, hur fungerar det egentligen med bilder de tar vid hemma hos reportage. Får de användas vid andra tillfällen och skriva vad de vill när som tro..?
    Har blivit tillfrågad flera gånger men ännu inte ställt upp. Jag vet inte hur jag tycker om detta ännu..

    kraam o må så gott!

    SvaraRadera
  6. Ja vi grundar 2 gånger! Väggarna suger färg utan dess like då dom är helt renskrapade!
    Och en balkong har vi! En liten rackare men alldeles lagom för två!!!!
    Kramen om!

    SvaraRadera
  7. Det håller jag med om är på gränsen vad man får göra!!
    Jag tycker i alla fall att det var trevligt att hitta till din blogg och till Ert vackra hus.
    Tack för titten//Kicki

    SvaraRadera