lördag 25 augusti 2012

Typiskt mig...att alltid ha så bråttom. Nu när jag laddar ned bilderna från kameran ser jag att sladdarna är med. Fast det kanske är inte så konstigt för suprise vi har sladdar i vårt hus =) De är ju fula även de är av märket Tine K =)
Här är en bild från våran hall...
Idag har vi varit ute hela dagen....jag har skrapat pardörrar(blivande ytterdörrar) och min man fortsätter att bygga entren under balkongen. Ibland önskar jag att detta byggande skulle gå liiite fortare...typ så att när man blundar och öppnar ögona igen-och då tadaa skulle allt vara klart. Har inte funkat,tro mig jag har provat =)

Nu ska vi sätta oss på balkongen och njuta en kopp te.

Kram
Lotta

4 kommentarer:

  1. Precis vad jag så fota tänker nu, just nu när vi är MITT i alltihop vad renovering innebär...Men man får ställa in sig på slutmålet och försöka göra resan så behaglig som det går...

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. =)

    Ååå, tänk om det vore så enkelt ;)

    Så fint skåp!! Olette kyllä reippaita, kun jaksatte niin ahkerasti puurtaa! Täällä ollu tapetointia ohjelmassa viimeaikoina - saas nähä maalaillaanko kohta sitte niitä tapetteja.. meinaaa nimittäin joskus hetken huumassa tulla tehtyä vähä vikaliikkuja ;)

    Halit sinne!

    /Ansku

    SvaraRadera
  3. Visst är det jobbigt att vänta på sidan om och man vill så gärna att det bara ska vara klart...men innan vintern kanske. Sladdar finns nog i alla hus och inte lätta att få bort blir själv galen i bland på alla som hänger över allt med laddande datorer och telefonen från barnen plus alla fasta som inte går dra ur och gömma i en låda.
    HA en bra dag/Theres

    SvaraRadera
  4. Haha! Jag brukar också reta mig på när sladdarna kommer med på bild, men vem har ett sladdfritt hus?!

    Snyggt skåp!
    /Frida

    SvaraRadera