lördag 5 januari 2013

Mitt kök på tv 4

 Hej hej!
Hoppas ni haft trevlig julledighet. Jag har slängt ut granen och börjat plocka bort julen idag, känns skönt att få ta fram andra färger igen. Speciellt när man är mammaledig och hemma alla dagar.
Vet ni, några veckor innan jul fick jag spännande mejl, en produktionsbolag som filmar "Mitt kök" till Tv frågade om de fick låna vårt kök som studio. Rätt roligt och smickrande faktiskt, härlig team har varit här under några dagar av denna vecka och filmat 8 avsnitt. Christina Gyllner, vinnaren av Hela Sverige bakar har varit och bakat härliga bakverk som vi har fått smaka. Vilken underbar gullig tjej hon var, önskar verkligen lycka till hennes karriär.
 Stylisten Karin Weiborg stylade om vårt kök...


Ni som är intresserade kan titta på nyhetsmorgon från och med nästa onsdag, Mitt kök tv 4, är ni inte hemma på morgonen så går det att kika på programmen på tv 4 play också. Från och med nästa onsdag och 8 onsdagar framåt.
Ni som har följt mig sedan tidigare vet hur vårt hus och kök såg ut...ärligt om någon hade sagt att vårt hem är med på tv 4 om 2 1/2 år så hade jag trott att de pratade om Arga snickaren eller den typen av program. Får man vara något annat än nöjd och stolt.

Kram på er alla

Lotta

P.S Ni som har Instagram kan följa mig där under namnet sotaprickar

4 kommentarer:

  1. Vilken otroligt fin blogg du har, härliga bilder och känsla, jag driver in blogg med fokus på lantliga, romantiska barnkläder, inredning. kika gärna in hos mig!
    utivarhage.blogspot.com
    /Cecilia

    SvaraRadera
  2. Love your kitchen! Wish I could see it on TV!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt! Det ska jag verkligen kika på!! Inte varje dag man har sitt ök med i tv!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Oj, vad kul!!!
    Det ska jag kika på, nästa onsdag!! Då blir det kanske sen frukost framför TV´n.

    //lisamaja

    SvaraRadera