måndag 4 februari 2013

Badrum

 Hej hej!

Det går långsamt...men frammåt som tur är. Rördragning är klar...undergolvet sitter på plats och nu reglar "vi" (läs min man) så att slutet av veckan kommer väggar upp. Mycket av materialval är klart...Jag tror faktiskt att vi har till slut hittat även klinker till golvet. Jag kan ärligt säga att detta är husets dyraste och svåraste renoveringsprojekt. Och jag hoppas så att det kommer att bli en lyckad projekt.
 Som ni ser har vi en liten sötis som gärna vill komma och hjälpa till...

Jag håller på att skrapa dörrar och fönster som ska sitta i vår badrum och tvättstuga samt planerar om färgsättning och materialval.

Du kan även följa mig på Instagram, sotaprickar heter jag även där

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Hej lotta. Vilket jobb ni har framför er. Men det blir spännande att se hur det blir. Säkert lika fint som allt ni gör ;) Händig man du har där ;) Ha en bra vecka
    /mia

    SvaraRadera
  2. Härligt att ha kommit såpass långt. Ska bli kul att få följa..;)
    Kram katarina

    SvaraRadera